Monday, December 6, 2010

TERAWAL !!!

hye sume..
nada cm agak marah k0non
padahal saye tgh hepy bangat
ikuti story sye ni hingga tamat okey
even kamo nk termuntah bce pun

dialog di dlm umah ;


si dia : syg, thn ni kite xdpt celeb anniversary ye ( 19 dec )
saya : apakah ???
si dia : sowy ye syg..
saya : wat da **** tetttt...dlm ati je.. ( bukan mencarut okeh..haha )
si dia : b de game futsal kt jb 17-19 nih
saya : so wat...xyah g game 2 xleh ke? ( nada agak menyampah )
si dia : kna g gak..dh bg nme pon..
saya : so cmne nih? alahai.......( muke dh tarik muncung 45 darjah )
si dia : ari 2 kan bln 10 kn kite dh g celeb anniversary kt sabah
saya : alaaaa...tuh g sabah.. bby nk g langkawi.nk borong cekelat
si dia : ehhh..jap eh..lupe la nk amik brg dlm kete
saya : menci tol ar..eeee..geramnye.... (dlm ati lg..protes konon )
si dia : suprise.....(jerit kuat2 )
saya : ococot..ape kna laki ak nih ??



si dia bg sye something..kotak kecik je..kt kotak tulis " To my beloved wife "
nk amik hati ak la tuh..okeh.. sye koyak ngn rakus wrapping kotak itu..
omg... sgt terperanjat... guess wat pe sye dpt from him ???
-
-
-
-
-
-
Pandangan hadapan
-
-
itu gamba gedix
sila jgn focus
hehe :)
n
jangan jeles dulu okeyh !!!
-
-
-
Pandangan Belakang


sye juge xsangke..maseh rse dlm mimpi..
cubit2 pipi...aduh..sakit okeh..
kau dlm reality ainaa..
nme hp ni xperia X10
sgt mengujakan sbb ni hp idaman sye
n skang sye maseh blaja nk gune dia
agak payah sbb function dia sgt complicated
but sgt complete..sume de
syg..thank u sO much
its okey..next year je kite celeb anniversary kite


lOve u damn much !!!





No comments:

Post a Comment