Wednesday, December 1, 2010

hengPong canggeh !!!

salam u olls
sowy sgt2 agak lame xupdate blOg ini
kerana sye sgt bz ngn final exam
perlu fOcus even sgt maen2 bile setadi *o*
weekend ari 2 sy blk umah mama
n da same time
mama ajak g sOmewhere
sye pun follow saje
dok umah bukan wat pe pun kn
then mama bgtaw dia nk cri hp
WOW...sgt bes nih..
sye bwk dia g tmpt yg slalu owg jual hp murah2
lai-lai...mali-mali
ini hp manyak mulah amoi..
kasi diskaun..uncle ni saje nk interframe...
apakah ???

ni dialog bersama mama :

saya : ma, nk cri hp cmne ? canggeh2 kah? bese2 je kah?
mama : bese2 jela..yg senang mama nk 3g kowang
saya : hadOi..mengapa perlu 3g..sgt advance
adek : adush..kantoi la cmni... xleh dting slalu =,=
mama : perlu advance la... haaa...cepat la..mne kedai kawan kamo 2?
saya : haaaa...dh sampi pun..

dialog bersame tokey hengpong pule :

tokey : haiyaa amoi..lama xda nmpk haaa...
saya : bese la tokey..bz setadi la...
tokey : mau cri hp apa ? wa buleh bg itu harga diskaun..
saya : hp apa yg bes tokey.. ini my mOm mau bli..
tokey : ni C3..manyak canteq ni warna pink..mulah saja..wa bg 400
mama : ada 3g x tokey ? kasi canggeh2 ckit...

setelah berdeal selama 20min..akhirnya..mama bli hp ini..
arga dia bg sgt berbaloi..


sOny ericsOn - AINO




apakah ?? (muke terpranjat )
sgt canggeh okeh mama..
credit kepada  saya sbb suggest hp ni kt mama
 nnt leh 3g anak2 mama yg nakal nih
camera sgt bes.. 8.1mp..perghh...segala jerawat leh nmpk..
gile bessss.....
leh touch2 lagih
nk msg2 bru pki slide...

mama janji sOmething..
nnt spe yg dh grade mama akan blanje 1
mama, sye akan tuntut okeh thn depan...
gagaagagaga....

2 comments:

  1. bape hargenye tu? 4rat ke?? bia benar??

    ReplyDelete
  2. tidak la..400 utk c3
    arga rm850 saje..
    sgt berbaloi
    cik nemo..sile la follow..hehe

    ReplyDelete