Saturday, February 12, 2011

chaiyok !

kehadapan kawan-kawan yg kusayangi,
disini ingin saya berkongsi tentang masa lalu saya.
cheewaah kau. ayat skema.
tringt zaman dulu2, zaman sekolah.
tulis surat kat kawan cmtu.
sentap hati mak nak !
hahahahaa.......
actually bukan pe.
stress kot 2 wik ni 
sbb test melambak
stud pun harus la melambak kan
ptg td sempat la stud kt lib kul 2-5.30
bersame najmy, dinar xjd join sbb de hal
tok guru : jijan
tq sgt2 atas pengorbanan tok guru
nnt saya belanje kepci okeyh !
sile nikmati permandangan indah ini
utk tatapan umum !


ditemani juge oleh calculator 
juge air bliss tropical
dan juge gule-gule

td terpk mse tgh dok study
alangkah seronoknye jika :
(situasi di dalam dewan exam)
di keliling oleh org2 yg x dikenali
kemudian berkate dgn org sbelah
saya nk tiru awk boleh ??
*muke berharap*
org sbelah ngn riak lak ckp
boleh. tiru je. saya mmg budak pandai.
weeeeee !!!!
alangkah seronoknye !!!!
tp itu hanya lah angan2
jadi saye harus ade kate-kate semangat

CHAIYOK ! CHAIYOK !




utk saya !
utk kawan-kawan sume !
do ur best !

No comments:

Post a Comment